6 Φεβρουαρίου 2017

«Σε 5.000 ελληνόκτητα πλοία δεν υπηρετούν ούτε πέντε Ελληνες ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Την πολύ σοβαρή καταγγελία ότι οι  είναι που εμποδίζουν τους Ελληνες να δουλέψουν στα  με μισθό 1.800 ευρώ έκανε στον Alpha 9.89 ο Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.

Οπως είπε ο κ. Βενιάμης «σε 5.000 ελληνόκτητα πλοία δεν υπηρετούν ούτε πέντε Ελληνες» εξαπολύοντας παράλληλα επίθεση στον πρόεδρο της ΠΕΝΕΝ Αντώνη Νταλακογιώργο.
Όπως εξήγησε «εγώ τα τελευταία χρόνια έχω φέρει σε κάθε κυβέρνηση το αίτημα να επαναφερθεί η έννοια της ναυτοσύνης. Πώς όμως; Να δώσουμε το δικαίωμα να ανέβουν οι έλληνες ναύτες με ανταγωνιστικά μισθολόγια με βάση τη σύμβαση που υπερασπίζεται η ΠΝΟ για τους ξένους ναυτικούς που υπηρετούν στα πλοία. Αυτήν έχουμε προτείνει ώστε να δώσουμε νέες θέσεις εργασίας με βάση τα διεθνή κρατούντα».
Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι θα μπορούσαν και 50.000 Ελληνες να βρουν δουλειά στα πλοία αλλά οι συνδικαλιστές το μπλοκάρουν: «Να μας πει ο κ. Νταλακογιώργος πόσο έχει υπηρετήσει στα πλοία. Αν μπορέσει να βγάλει μια ανακοίνωση, να καταθέσει τη δική του προϋπηρεσία.Δεν μπορεί να μη δίνει κάποιος που κάθεται σε μια καρέκλα να κόβει το συνταγματικό δικαίωμα σε νεαρούς Έλληνες να βρουν δουλειά. Ας δει τι συμβαίνει στην ξηρά. Επάνω σε ένα πλοίο έχουμε 18 άτομα για κατώτερο πλήρωμα. Αν σήμερα σαν Ελλήνες πλοιοκτήτες απορροφήσουμε στην αρχή 10 μετά 20 μετά 50 χιλιάδες… Να βγει ο κ. Νταλακογεώργος να πει πόσοι Έλληνες ναύτες υπηρετούν στα βαπόρια. Αμφιβάλλω αν υπάρχουν πάνω από 10. Ο Νταλακογεώργος και άλλοι έχουν σφραγίδες και μπλοκάρουν το σύστημα. Υπάρχουν σωματεία για ειδικότητες που έχουν καταργηθεί»
Και συνέχισε: «Δεν εκπροσωπεί την ποντοπόρο ναυτιλία ο κ. Νταλακογιώργος. Δεν έχει ναύτες το ελληνόκτητο βαπόρι! Μετά τη δεκαετία του 80 λόγω των τότε συνδικαλιστικών αιτημάτων, έπαψαν οι μισθοί των κατωτέρω πληρωμάτων να είναι ανταγωνιστικοί. Στο κατώτερο πλήρωμα ελάχιστοι πάνε. Ορισμένοι συνδικαλιστές δεν ξέρω γιατί, έχουν κυρίαρχο αίτημα πάντα στις συμβάσεις νέες αυξήσεις. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσουμε την ανταγωνιστικότητα. Η ΠΝΟ εκπροσωπεί και τη Διεθνή Ενωση Ναυτικών και ξέρει ποια μισθολόγια επικρατούν. Αυτά τα πληρώματα παίρνουν έχουν ένα μισθολόγιο, μια σύμβαση. Ο ναυτόπαις είναι περίπου στα 700-800 δολάρια. Ο ναύτης είναι 1.800 ευρώ, αυτό που πρέπει να ρωτήσετε είναι γιατί κάποιοι σαν τον κ. Νταλακογιώργο θέλουν και μπλοκάρουν στο όνομα συνδικαλιστικών αιτημάτων το δικαίωμα αυτών των παιδιών να φύγουν από τις καφετέριες και το αδιέξοδο».
«Δεν μπορεί να μη δίνει κάποιος που κάθεται σε μια καρέκλα να κόβει το συνταγματικό δικαίωμα σε νεαρούς Έλληνες να βρουν δουλειά. Ας δει τι συμβαίνει στην ξηρά ο κ. Νταλακογεώργος» είπε ο κ. Βενιάμης υποστηρίζοντας ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες θα μπορούσαν να απορροφήσουν χιλιάδες ανέργων.

Τηλεγραφημα  gr

                   ΣΧΟΛΙΟ   ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ 
Εχει δικηο ο Προεδρος της ενωσης ελληνων εφοπλιστων οπως και δικηο εχει ο κ Νταλακογιωργος ΟΜΩΣ.....
Σαν παλαιμαχος ναυτικος απο το ετος 1964 (παληα καραβανα) με πρωτο μισθο σαν δοκιμος 11.50  λιρες αγγλιας και κατω απο αθλιες συνθηκες διαβιωσης στα πλοια αφου υποχρεωνομεθα να φερνουμε μαζι μας ακομα και κλινοσκεπασματα και κουβερτες οταν μπαρκαραμε ενω η καλη τροφοδοσια ηταν θεμα καλης ελληνικης εφοπλιστικης εταιρειας διαφορετικα ........ αυτο που επικρατουσε ηταν !!
-Μια εληα  δυο μπουκιες!!
-Καπετανιε ,,,, βαρεθηκαμε καθε μερα σουπες         και φασολια- αλλαξτε το μενου !!!
-Καπετανιος- ΟΚ αυριο θα αλλαξω το μενου και θα πω στον καμαρωτο να βαλει "μαυροματικα""φσολια !!!
Αλλο τοτε συμβαν για να γελασουμε λιγο
-Πλοιο εφθανε στο λονδινο απο Ινδιες -καπετανιος χιωτης !!! το πληρωμα ειχε να φαει πορτοκαλια για ενα διαστημα  3 μηνων οποτε φθανοντας στο Λονδινο και πριν την επιβιβαση του Αγγλου πιλοτου το πληρωμα ειπε στον καπετανιο τον χιωτη
καπετανιε εχουμε να φαμε φρεσκα πορτοκαλια και μανταρινια εδω και 3 μηνες τωρα που φθανουμε στην Αγγλια να πεις στον τροφοδοτη (shipchandler) να μας φερει πορτοκαλια και μανταρινια
Απαντηση καπετανιου
-Μα ουτε στην Αγγλια αυτην την εποχη δεν υπαρχουν πορτοκαλια η μανταρινια και θα το ακουσετε οταν επιβιβασθει ο πιλοτος
Ετσι και εγινε
Φθανοντας το πλοιο στο Pilot station και μετα την επιβιβαση του Αγγλου πιλοτου και ενω ο καπετανιος υπεσχεθη στο πληρωμα οτι δεν υπαρχουν πορτοκαλια ενωπιον αντιπροσωπειας ναυτων και μηχανικων ερωτα τον αγγλο πιλοτο στα 'αγγλικα'  
-Have you 'portocalation in England'' !!1!
-O πιλοτος μη γνωριζοντας το "πορτοκαλεσιον' απαντησε ΝΟ
-Ευχαρος ο καπετανιος --- ειπε στο πληρωμα-  "" βλεπετε που σας τα ελεγα οτι δεν υπαρχουν πορτοκαλια στην Αγγλια!!!!
Αλλη περιπτωση!!
Εδεσμα πολυτελειας το αυγο την εποχη εκεινη
ο 'πονηρος καπετανιος κυτουσε παντα τα συμφεροντα του εφοπλιστη και εδινε EXTRA  2 αυγα καθε εβδομαδα σε οποιον εβλεπε οτι ηταν υπακουος για ΕΞΤΡΑ δουλεια
Οταν ομως προεκυπτε αναγκη (εκτος 8ωρου εργασιας) αυτο που εκανε ο καπετανιος ηταν να καλει τους δικους τους για εξτρα εργασια λεγοντας το εξης παραδοσιακο
-Να ελθει αυτος που εφαγε το αυγο !!!!!
Αυτα και αλλα πολλα
-ομως ετσι μεγαλουργησαν οι Ελληνες εφοπλιστες αλλα και η ελληνικη ναυτιλια -εισπρατοντας μεγαλους ναυλους και πληρωναν τους ναυτικους μας με ''κολοκυθια''
Με στοχο την απασχοληση ΜΟΝΟ Ελληνων στα πλοια μας εμεις ειχαμε προτεινει τις εξης λυσεις
-Να υπηρετουν την στρατιωτικη τους θητεια Ελληνες υπηκοοι αντι να καθαριζουν 'μονο καλλιοπες' στα στρατοπαιδα και να απολαμβανουν μισθους και παροχες με μειωμενο ποσο κανονικης συμβασης αντι αυτο το ευτελες ποσο που παιρνει σημερα ο καθε στρατευμενος 
Μολις τελειωσει η στρατιωτικη τους θητεια στα εμπορικα μας πλοια να συνεχισουν πλεον να εργαζονται στο εμπορικο ναυτικο κανονικα με τους σημερινους μισθους που ειναι
πλοιαρχος    12.500 ευρω τον μηνα  εναντι 7500 που παιρνει ο ασιατης
υποπλοιαρχος 9.500  τον μηνα        εναντι  5.000 που παιρνει ο ασιατης

ανθυποπλοιαρχος 5.500                   εναντι  3.000 που παιρνει ο ασιατης
Ναυκληρος (Λοστρομος)  2700         εναντι  2.000 που παιρνει ο ;ασιατης
ναυτης                               1200 ευρω ( τα ιδια παιρνει ο ελληνας "σκπουπιδιαρης) ο οποιος εργαζεται σε οιοδηποτε Δημο ομως "μετα το 8 ωρο κοιμαται σπιτι του""!!!! ενω ο ναυτικος εργαζεται και κοιμαται καθημερινα με "το ενα ποδι στον ταφο" μη γνωριζοντας τι θα του συμβει  η επομενη ωρα η ακομα το επομενο λεπτο ενω ο ασιατης (φιλιπινειζος ινδος κλπ) καταφερε να εισελθει στην ελληνικη εμπορικη ναυτιλια -με πολλες ζημιες στους Ελληνες πλοιοκτητες αφου αποζημιωνονται απο την ασφαλεια  εφ οσον αποδειχθει οτι ο καθε ασιατης αξιωματικος Ε.Ν εχει ' νομιμα διπλωματα"" τα οποια χορηγουνται αφειδως στην Ασια ακομα και σε οδηγους ταξι εναντι ""πινακιου φακης"'
ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΝΑΤ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΙΑΤΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥς ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΠΛΗΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ Η ΞΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑΤ

Εμεις οι ελληνες ναυτικοι δεν ειμαστε σαν τους ασιατες που σημερα εργαζονται με τους ανωτερω μισθους και ορθα λεγει η παροιμια " ο καλλιτερος ξενος ναυτικος ειναι ο χειροτερος Ελληνας ναυτικος
ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ !!!
Πλοιαρχος και Μηαχνικος Α  επαιρναν συνταξη και επικουρικο  2000-2500 ευρω
Σημερα παιρνουν 900 ευρω το μηνα αφου κοπηκαν τα παντα
Και η ζωη συνεχιζεται !! οπως και αλλες επικειμενες περικοπες που συντομα θα ακουσετε αφου το οικονομικο προβλημα θα υπαρχει για πολλα ακομα χρονια αφου παρα τις περικοπες το μονο που κανουμε ειναι να πληρωνουμε τους τοκους των μνημονιακων δανειων και μονο ενω το χρωστουμενο κεφαλαιο εξακολουθει να υπαρχει και θα υπαρχει μεχρι τα δισεγγονα μας ισως και παραπανω

God bless Greece

ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ