24 Δεκεμβρίου 2014

Κυριάκος Μητσοτάκης: Αν ψηφίσουν Δήμα οι χρυσαυγίτες εγώ θα ψηφίσω “παρών”

Panhellenic Post - The Online Newspaper of Hellenism 
http://PanhellenicPost.com

”Θα ψηφίσω “παρών” στην τρίτη ψηφοφορία τόσο εγώ όσο και άλλοι βουλευτές της ΝΔ εαν ψηφίσουν τον Σταύρο Δήμα οι βουλευτές τη Χρυσής Αυγής” δήλωσε πριν από λίγο ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης.
“Εγώ αρνούμαι να συμπράξω σε εκλογή Προέδρου με τη Χρυσή Αυγή. Εγώ δεν πρόκειται να συμπράξω με τη δική μου ψήφο στη νομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής μέσα από την προεδρική εκλογή. Θα πω “παρών” και δεν θα το κάνω μόνο εγώ” τόνισε ο Κ. Μητσοτάκης μιλώντας στο Mega.
Μάλιστα προειδοποίησε πως εαν οι πρώτοι βουλευτές της Χρυσής Αυγής ψηφίσουν Σταύρο Δήμα τότε θα υπάρξει άμεση αντίδραση επισήμως από την Νέα Δημοκρατία, ώστε να μην εκλεγεί Πρόεδρος και οι βουλευτές να ψηφίσουν “παρών”.