24 Ιανουαρίου 2014

ΣTA 4.000.000 ΕΥΡΩ !!! ΕΦΘΑΣΕ Η ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΑΠΕΤΗ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΞΗΡΟΥ !!!!

Για γελια και κλαμματα η αποφαση της Ελληνικης Πολιτειας να επικυρηξει τον δραπετη των φυλακων Χριστοδουλο Ξηρο    (" παππα παιδι- διαβολου εγγονι "  κατα το γνωστο ελληνικο σλογκαν !!! (εμεις παντως ουδεποτε υποστηριξαμε αυτο το σλογκαν )

Διαβασαμε λοιπον πολλα σχολια και αιτηματα χιλιαδων αναγνωστων και επιλεξαμε τα πλεον "καυτηρα" τα οποια  εμμεσως πλην σαφως απτονται της οικονομικης κρισης στην Ελλαδα !! 

Διαβαστε μερικα που ακολουθουν στο διαδικτυο

1-Κολλητε μου Χριστοδουλε δεν εχω να φαω κιαι πειναω - πες μου που εισαι - να σε "δωσω" να παρω εγω τα 4.000.000 ευρω -να κρατησω μονο 500.0000 και τα υπολοιπα 3/500.000 να σου τα δωσω οπου θελεις (!!!)

2-Χριστοδουλε , πες μας που εισαι παρε εσυ τα 2 .000.000 και θα παρουμε εμεις τα 2.000.000 διοτι πειναμε - δεν εχουμε να φαμε και θελουμε λεφτα (!!!)

3-Κολλητε μου Χριστοδουλε-ελα σε εμενα θα σε φιλοξενησω οσο θελεις και θα μοιραστουμε το χρημα (!!!!)

Αυτα απο το διαδικτυο !!
Απομενει η αποφαση του Χριατοδουλου Ξηρου " με ποιον θα συμφωνησε"η να "παραδωθει" αφου το "κασε" του εφθασε στα 4.000.000 Ευρω- και ισως περιμενει να αυξηθει παραπανω αυτο το ποσο αφου ακομα και ο ιδιος ο ΥΠΕΞ Αμερικης κ Κερι ασχοληθηκε "πολυ σοβαρα" με τον Ξηρο και συνομιλησε πολυ ωρα γιαυτο το θεμα με τον Ευαγγελο Βενιζελο λες και ο Ξηρος ηταν ο Ελληνας Bin laden !!!

O δραπετης Ξηρος παραμενει ασυλληπτος κανεις δεν γνωριζει πως τα καταφερνει - ομως η συνεχης προβολη του οπως ειπαμε " ανεβαζει το κασε του" και αν δεν συλληφθει εγκαιρα η προκηρυξη του ισως διπλασιαστει