29 Μαρτίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΚΑΤΙΝΑΡΙΟ" ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΦΡΙΚΗΣ

Το "κατιναριο" της Βορειου Αφρικης δεν εχει τον Θεο του 


Δεν ξερουμε αν πρεπει να γελασουμε η να θυμοσουμε ,παντως πιο πολυ διασκεδαζομε με αυτα που ακουμε απο το "κατιναριο" τα λεγομενα "κατακαθια" της παλαι ποτε μιας ενδοξης παροικιας της καπου στην Βορεια Αφρικη


Ακουστε λοιπον
ΚΑΤΙΝΑ΄                   Ξερεις Καλλιοπη μου τι ειπε ο .......ταδε - ειπε ..αυτα και αυτα!!!
ΚΑΛΛΙΟΠΗ              Μη μου το λες. σωωωπα θα το πω στην ευταλια
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΡΟΣ ΕΥΤΑΛΙΑ¨ Ξερεις  Ευταλια μου τι μου ειπε η Κατινα??
ΕΥΤΑΛΙΑ ¨                                πες μου,  πες μου ειμαι ολο αυτια
ΚΑΛΛΙΟΠΗ       Ειπε οτι ο ταδε  ειπε ....... αυτα και αυτα
ΕΥΤΑΛΙΑ           Μη μου το λες  σωωωπα ειναι αληθεια ομως??
ΚΑΛΛΙΟΠΗ      Στο ορκιζομαι  στην "ομορφια¨μου
ΕΥΤΑΛΙΑ           Ε τοτε ενταξει θα το πω στην Πανωρεα
ΚΑΛΛΙΟΠΗ      Μην της το πεις εσυ θα το πω εγω γιατι σημερα θα την δω σπιτι της να πιουμε καφε, και να παιξουμε κουμ-καν και θα της διαβασω τον καφε
ΕΥΤΑΛΙΑ          Εν ταξει αλλα ηθελα να τα πω εγω
ΚΑΛΛΙΠΟΠΗ   θα ειναι μαζι μας και η Κατινα δεν χρειαζεται να τα πεις εσυ θα ειναι μαζι μας και η ...... την ξερεις ποια
ΕΥΤΑΛΙΑ          Ποια ?
ΚΑΛΛΙΟΠΗ      Ελα μωρη που δεν την ξερεις ειναι η ....... αυτη η ...λεσβια με την κολλητη της
ΕΥΤΑΛΙΑ         Α  καταλαβα !!!! τοτε ενταξει -θα τα πουμε αυριο !!!!!