19 Αυγούστου 2011

το Καθρεφτη -καθρεφτακη μου εγινε "πυξιδα πυξιδουλα μου"

Για τις γυναικες του πρωην ανατολικου μπλοκ δεν ισχυει ποια το γνωστο καθρεπτη-καθρεπτακη μου πες μου ποια ειναι πιο ομορφη (του γνωστου παραμυθιου)
Το εχουν αλλαξει σε  " πυξιδα-πυξιδουλα μου πες μου που υπαρχουν ανοητοι γεροξεκουτηδες και ραμολιμεντα??
Κατα περιεργο τροπο ο δεικτης της πυξιδα δειχνει παντα την Ελλαδα και καμμια φορα την Κυπρο (!)


Ερχονται λοιπον οι πρωην κομμουνιστριες καλλονες και την πεφτουν σε γεροξεκουτηδες -παντρεμενους ελληνες η Κυπραιους , οι οποιοι "δαγκωνουν την λαμαρινα"  αρχιζει ενας μεγαλος "γεροντοερωτας" χωριζουν απο τις γυναικες , παντρευονται τις 25νταρες καλλονες, και νοικιαζουν η αγοραζουν σπιτια να στεγασουν τον γεροντοερωτα νομιζοντας οτι η πρωην κομμουνιστρια ειναι φουλ ερωτευμενη με τον γεροξεκουτη την οποια παρουσιαζει με καμαρι στους φιλους και γνωστους του


Ακομα δεν εχουν καταλαβει τους λογους που αυτη η μικρουλα επελεξε τον γεροξεκουτη για συζυγο
Ακομα δεν εχουν καταλαβει οτι τον επελεξε για συζυγο διοτι γνωριζει οτι σε μερικα χρονια θα πεθανει και θα κληρονομησει τα κινητα και ακινητα και θα εχει μια παχυλη συνταξη να ζησει σαν πριγκιπησα 


Τους κανουν ολα τα γουστα -ειναι υπομονετικες,συμπεριφερονται σαν χαδιαρικες γατουλες-  τους ταιζουν καθημερινα με φαγητα πλουσια σε χοληστερινη ωστε να επισπευσουν -(νομιμα)- την μεταβαση τους στον αλλο κοσμο 


Εχουν μαλιστα φτιαξει και σωματειο ! με νομικη καλυψη μαλιστα , και εκει καταφευγουν οταν κατι δεν παει καλα και τις συμβουλευουν τι να κανουν.
Στις χωρες αυτες εχουν και ιστοσελιδες οπουν τοποθετουν τις φωτογραφιες τους  δειχνοντας τα καλη τους και παρουσιαζονται σαν υποψηφιες "νυφες" ο δε κατοχος της ιστοσελιδας ζητα χρηματα για να φερει καποιον ενδιαφερομενο σε επαφη με καποια απ'αυτες


Η "νομιμη πουτανια" σε ολο της το μεγαλειο- στην υγεια του Ελληνικου Δημοσιου