19 Νοεμβρίου 2009

OI ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ - ΠΡΟΩΡΑ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟΙ


Ο Ομπαμα αριστερα πριν10 μηνες και δεξια σημερα με φανερα ασπρα μαλλια απο τα βασανα


Δέκα μήνες στον προεδρικό θώκο αρκούσαν για να χάσουν το χρώμα τους τα μαλλιά του Μπαράκ Ομπάμα. Φαίνεται ότι σπάει το... ρεκόρ του προκατόχου του, Τζορτζ Μπους, ο οποίος αποχωρησε από τον λευκό Οίκο φανερά γερασμένος, ύστερα από μια ταραχώδη οκταετή θητεία.

"Αυτό ήταν ένα έτος όχι συνηθισμένο, λιγότερο για εμένα από ότι για τους Αμερικανούς: δύο πόλεμοι, η χειρότερη οικονομική κρίση μετά από τη Μεγάλη Ύφεση του 1929", δήλωσε ο Μπαράκ Ομπάμα στο τηλεοπτικό δίκτυο NBC. "Θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι αυτά δεν είναι ζητήματα που βαραίνουν τους ώμους μου όλες τις ημέρες", πρόσθεσε ο Αμερικανός πρόεδρος.


"Το βάρος μου παρουσιάζει διακυμάνσεις πάνω-κάτω στα 13,5 κιλά. Σήμερα φοράω τα ίδια ρούχα με αυτά που φορούσα όταν παντρεύτηκα πριν από 17 χρόνια", δήλωσε ο Μπ. Ομπάμα, αναφερόμενος στο γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό έχει αδυνατίσει. "Τα μαλλιά μου έχουν γίνει πολύ γκρι, χωρίς αμφιβολία αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό δεν έγινε επειδή έφτασα στην ηλικία όπου τα μαλλιά μου θα ασπρίσουν", σημείωσε ακόμη ο πρόεδρος των ΗΠΑ, ο οποίος γεννήθηκε το 1961



O τ. Προεδρος Μπους το ετος 2002(αριστερα)και δεξια αρχες του 2009 οταν παρεδωσε την Προεδρια στον Ομπαμα.

Βεβαιως και οι Ελληνες αρχηγοι δεν πανε πισω αφου τα μαλλια του  Πρωθυπουργου μας κ Γ Παπανδρεου ασπρισαν απο την πρωτη ημερα που ανελαβε την διακυβερνηση της χωρας, οταν διαπιστωσε την πραγματικη εκταση της οικονομικης καταστασης της χωρας τα τεραστια χρεη που ειχε αποκρυψει η προηγουμενη κυβερνηση και την βαρεια "κληρονομια" που του αφησαν.

Κουραγιο Γιωργο -θα τα καταφερεις, take it easy-
20 μοναδες μπροστα ειναι σημερα το ΠΑΣΟΚ
ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ