30 Ιουλίου 2009

ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑ




Το 65% του σημερινού πτητικού έργου της «Ολυμπιακής» προτίθεται να διατηρήσει η MIG, που αναλαμβάνει τα ηνία της εταιρείας από την 1η Οκτωβρίου.Στα σχέδιά της περιλαμβάνονται επενδύσεις συνολικού ύψους 920 εκατομμυρίων δολαρίων, από τα οποία τα 500 θα αφορούν την απόκτηση νέων αεροσκαφών μέσα σε μία διετία.


Στη νέα εταιρεία έχουν ήδη γίνει περισσότερες από 3.800 προσλήψεις, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων θα ξεπεράσει τελικά τους 4.000. Τα σχέδια αποκάλυψε ο Αντώνης Συμιγδαλάς, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κατά τη συνάντηση που είχε με τουριστικούς πράκτορες. Ανέφερε ότι συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για την απόκτηση αεροσκαφών jet, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο ότι βρίσκονται σε καλό δρόμο οι συνομιλίες για τη σύναψη σχετικής συμφωνίας με την Airbus.


Η Olympic Air, όπως ανακοινώθηκε στην ίδια συνάντηση, δεν θα προχωρήσει σε περικοπές προορισμών εσωτερικού και θα συμμετάσχει στους διαγωνισμούς της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) για τις 24 άγονες γραμμές. Περιορισμοί αναμένονται στο υφιστάμενο δίκτυο του εξωτερικού, τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της νέας εταιρείας. Για παράδειγμα, το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης πρόκειται να γίνεται σε συνεργασία με την Delta Airlines. Αντίστοιχες συζητήσεις γίνονται και με άλλους αερομεταφορείς για δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, π.χ. Μόντρεαλ και Γιοχάνεσμπουργκ.


Σε πρώτη φάση η νέα εταιρεία θα διαθέτει στόλο 32 αεροσκαφών, τα περισσότερα από τα οποία είναι μισθωμένα. Θα συμπεριλαμβάνονται jet Α-320 της Airbus, τα 4 ελικοφόρα Dash της Ολυμπιακής που θα αγοράσει για τα μικρά αεροδρόμια νησιών και τα ελικοφόρα Q400 της Bombardier. Τα τελευταία θα αυξηθούν τους επόμενους μήνες με άλλα 8, με βάση τις παραγγελίες ύψους 224 εκατ. δολαρίων που έχουν ήδη γίνει. Προβλέπεται δυνατότητα απόκτησης (option) άλλων 8 ίδιου τύπου, ανεβάζοντας τον αριθμό της παραγγελίας σε 16 και το συνολικό τίμημα στα 468 εκατ. δολάρια.
πηγηportal